Thursday, March 4, 2010

Siimu :)


Minu elus on palju olulisi inimesi, kuid üks olulisemaid on Siimu. Ta on keegi, kellega mul on palju imelisi mälestusi, kuid loodan, et suurem osa neist on veel ees. Meil on olnud hetki, mil me naerame ning tundub, et lõppu ei paistagi, kuid on olnud ka hetki, mil naeratust ei tule ega tule. Olenemata raskustest, oleme suutnud me need kõik aga ületada. Me räägime, me naerame, me kuulame, me kurvastame, me naerame, me tülitseme, me naerame, me uinume, me ärkame, me sööme, me naerame. Armastus on midagi sellist, mis paneb inimesi tegema pöörasusi, kuid mis kõige tähtsam, armastus on see, mis teeb meid kõiki õnnelikuks. See A-tähega sõna on midagi imelist, mis tekitab kõhtu liblikad, mis teeb iga suudluse erakordseks ning iga kallistuse soojaks. Ma tean, et ma ei tea paljutki, kuid on midagi, mida ma tean ka unepealt- see on see, mida ma tunnen Sinu vastu. Aitäh, et oled mu kõrval, et armastad ja hoiad mind, et kannatad ära kõik mu tujud, jonnimised. Aitäh, et mul olemas oled.
Armastan sind. Sinu Di ! (kk)

No comments:

Post a Comment