Thursday, March 4, 2010

Elus-olust ...


Üks kuu on pikk aeg, mil ma ei ole kirjutanud, kuid juhtunud sel ajal on palju. On olnud nii häid kui ka halbu päevi, päevi, mil lihtsalt ei taha millegagi tegeleda. Vahepeal oli mul periood, kus ma ei teadnud, mida ma tahan, ma ei teadnud, mida teha ning kuidas olla. Olen lugenud horoskoopidest, et elan oma elu liialt raskelt, Kalade tähtkujus sündinud peaksid oma elu lihtsamalt võtma ning seda rohkem nautima. Ma ei usu väga horoskoopidesse, kuid mõnikord panevad need suhteliselt täppi, nii ka seekord. Ma kipun asju üle mõtlema ning see teeb mu elu keerulisemaks, mina ise teen oma elu keerulisemaks. Mu suhted Siimuga olid keerulised, suhted eluga olid keerulised. Ma magasin halvasti, olin pidevalt väsinud ning tujukas. Tuli ette palju tülisid mulle kallite inimestega ning ma läksid kergesti endast välja. Praegu on asjad aga normaliseerunud, kõik on parem ja kergem, ei ole seda pidevat pinges olekut. Tunnen end rahulikult.

No comments:

Post a Comment