Tuesday, March 9, 2010

Riskikuller 3


Siimu teab, et ma ei vaata teisi mehi (eriti). Aga ma ei saa midagi teha, et mulle meeldivad sellised mõmmid mehed. Üks neist on Jason Statham, kes mängib Riskikulleris ja minu õnneks jooksebki täna kanal 2-s Riskikulleri kolmas osa. Nii, et võite nüüd kõik arvata, kuhu ma suundun, kui kell lööb 21.30. Justnimelt- ma lähen taaskord teleka ette, et näha teist korda Riskikulleri kolmandat osa. On väheseid filme, mida ma võin mitu korda vaatama jääda. Võii siis jällegi mitte (a). Ühesõnaga tuleb täna mõnus õhtu Frank Martini seltsis.
Siimu ikka norib mind, kuna ma päris palju seletan talle Jasonist ja Vin Dieselist ja Videviku Edwardist. Aga peab ju tunnistama, et Kiired ja vihased, Riskikuller ja Videvik on head filmid.
Aga ma lähen sätin end nüüd mugavalt sisse ja hakkan vaatama seda adrenaliinist pungil filmi :)
tsauuuuuu !

1 comment: