Thursday, March 4, 2010

07.02 Lasteaedade vahelised Talimängud


Ma ei ole nüüd kaua kirjutanud,kuid räägin siis, mis ma vahepeal teinud olen.
07. veebruaril toimusid Paides lasteaedade vahelised Talimängud, kus ma ka siis käisin. Nimelt ütles mu ema, et sinna mängudele on vaja kahte juhendajat ning palus kas ma saaksin Kiltile appi minna. Mina olin loomulikult nõus, kuid ema jättis mainimata mulle ühe pisiasja- nimelt pidin ma end tegema lumememmeks- pähe müts ning selga kombekas. Ma ei olnud sellest mõttest küll vaimustuses, kuid ei saanud ka ära öelda, sest buss väljus 5 minuti pärast. Pean ka tõdema, et kui ma selle kostüümi selga panin, nägin ma selles päris seff välja. Ime on ka see, et mina, kes mütsi ei kanna, armus lumememme mütsi ära. Aga see selleks. Talimängud ise oli väga tore, ka lapsed nautisid seda ning mina sain toast välja värske õhu kätte.

No comments:

Post a Comment