Sunday, March 14, 2010

B'day party :)


Sünnipäev hakkas mul hommikul kell 5.08, kui Kallis saatis mulle sõnumi ja soovis paljuu õnne. Ta on ise metsas ning seetõttu ei saanud ise minuga koos olla, kuid ega ta ei pääse. Kui koju jõuab, peab ikka mulle sünnipäeva peo korraldama- see kord privaatpeo siis :P
Esimesed külalised olid mul sugulased- tädi Anne, Toivo. Natuke hiljem lisandusid veel õpetaja Merle ja Ronaldo. Vaikselt istusime ja sõime.
Õhtu poole tulid sõbrad külla- Reelika, Kätlin, Siim, Urmas, Martin, Tuuli, Kessu, Kaari, Keit, Caroly, Claire. Kahjuks ei näinud kõiki sõpru, keda oleks näha tahtnud, kuid siiski oli pidu rahulik ning seltskond meeldiv. Õnnesoove oli sammuti palju- nii orkutis, reidis, msnnis, kui ka telefonikõnede ja smsside näol. Kõige meeldejäävam kink tuli muidugi Siimu sõpradelt- Mukult ja Umpsilt, kes kinkisid mulle tite sipukad ning ütlesid, et loodavad, et need leiavad ka varsti kasutust ;D
Plaane mul õhtuks ei olnud ning seepärast olin nõus olema Ummile, Mardile, Vennale ja Mukule kaineks lenksuks. Meie tee viiski edasi Väätsale ning sealt Paidesse. Täiesti pidama jäime lõpuks Aleposes (vist oli selline koht). Seal hakkas nalja saama. Muku kutsus mu kõigepealt tantsima ja tellis dj-lt isegi sünnipäeva laulu mulle, siis ühines meiega ka Umps. Ning ei saa mainimata jätta, et nad olid juba suhteliselt purjus :D. Muku ja Umps tantsisid minuga terve õhtu ning vaatasid, et ma üksi ei peaks olema. Timm ja Mart aga otsisid naisi, sest neil oli räige n**u isu. Kuigi pean tõdema, et ega seal eriti palju ilusaid naisi ei olnudki.
Vahepeal pidin aga üksi ka olema, kuna see mis sisse läks, pidi kuidagi ka välja ju tulema. Istusingi ühel hetkel üksi aknalaua juures, kui mind kõnetas mingi nohiku välimusega kutt, juhtumisi juhtus mu venna ka seda nägema ning ütles talle "See on mu õde, nii et ma hoian sul silma peal", järgmisena tuli Muku ja ütles "Sa ei räägi temaga, muidu annan lõuga". Siimul on head sõbrad. Hiljem lubas ka Ummi Võsu Jaagule lõuga anda, kui ma oleks seda soovinud. Ainuke, kes midagi ei öelnud, oli Mart, sest tal oli tegemist ühe tüdruku ära sebimisega. Vahepeal leidsime end jälle tantsupõrandalt, kus Muku tegeles hoolega naiste näppimisega. Muidugi sai ta ka kõrvakiile, kui ta käsi juhtus "kogemata" kellegi kanni peale. Ja kuidagi suutis Ummi mu jopet natuke ka alkoholiga kasta. Lõpuks aga võttis väsimus võimust ning hakkasime pärast väikest vahejuhtumit kodu poole sättima. Tee peal kohtasime rebast, kes tahtis auto alla jääda ning samuti tegime ka ühe vahepeatuse, sest Mukul hakkas paha ning ta tahtis natuke tee ääres "puhata". Lõpuks jõudsime aga Kaalepisse ning lasime esimese pidulise- Ummi koju. Ei jõudnudki veel päris startida, kui tuli jälle peatus teha, sest Mukul oli jälle mingi vajadus natuke tee ääres kükitada. Kui Muku sai omad asjad aetud, sõitsime Ahulasse ning Muku sai lõpuks koju. Nüüd tuli veel Mart koju viia ning teel sinna, tahtis jälle üks rebane alla jääda, kuid ka seekord läks õnneks. Sai ka Mart ilusasti koju ning Venna ja mina. Ka Umpsi auto jäi terveks. Ainuke halb asi kogu selle õhtu juures oli see, et nelja tunni pärast tuli ärgata ning tööle minna ja peab tõdema, et see oli kõige raskem osa kogu selle asja juures.
Kahju on ka sellest, et ei saanud veeta seda Siimuga, kuid siiski oli see meeldejääv ning mõnus sünnipäev :)
Aitääääh kõigile, kes selle päeva meeldejäävaks tegid (k)

No comments:

Post a Comment