Thursday, March 4, 2010

Klassikokkutulek


20. veebruaril toimus Jüris meie klassi kokkutulek. Sinna minek oli mul veel viimase päevani lahtine, kuid olen rahul, et otsustasin minna. Hea oli näha oma klassijuhatajat ning klassikaaslasi- Kadri, Helina, Olar, Günther, Tõnis, Iko, Armin, Janar. Sõime Helinaga võidu mandariine ning kõik rääkisid, millega nad vahepeal tegelenud on. Poistel oli põhiliseks teemaks loomulikult kaitsevägi, relvad ning muu sellega seonduv. Tüdrukud olid vaiksed ning kuulasid. Sõime ka kooki ning vaatasime lõpupeo videot, millest saime ka koopiad, et kunagi vanu aegu meenutada.
Kokkutulek oli rahulik ning pingetevaba, nautisime lihtsalt üksteise seltskonda. Kuid tuli aeg jälle koju sõita, sest õhtu oli veel noor ning poistel tekkis vajadus pidutseda. Tagasiteel oli natuke hirm, sest teed olid täis tuisanud ning ilmastikuolud olid üldiselt suhteliselt kehvad, kuid koju me jõudsime. Kuid sellega veel kõik ei piirdunud, mõnede klassikaaslastega kohtusime taas Väätsal- Günther, Olar, Armin. Samuti kohtasin seal Birgiti, keda ei olnud kaua näinud ja ka Kaarelit. Nad on mul kaks kallist inimest, keda on alati hea näha ja kallistada. Nii mu õhtu lõppeski- kallistades mulle kalleid inimesi ning siis koju magama minnes järjekordselt ühe kalli inimese kaissu.

No comments:

Post a Comment