Thursday, January 21, 2010

Policemän


Eelmine nädal oli mul tore kokkupuude politseiga. Ei jõudnud varem kirjutada, kuid nüüd siis kirjutan. Nimelt läksin Aravetele ja politsei oli seal, kuid mind kinni ei pidanud kuigi mul oli kiirust natuke rohkem, kui oleks tohtinud. Koju tagasi minnes, otsustas ta mind siiski kinni pidada. Ma kusjuures aimasin seda ette. Pidasin siis kinni ja andsin oma dokumendid politseile. Ta küsis, et miks ta mind minu aravetes kinni pidas. Ma ei osanud aimatagi. Nimelt ütles ta, et mul ei olnud minnes vahtralehti peal, kuigi peaksid olemas, nüüd aga imekombel olid. Ma siis ütlesin, et need olid enne ka, politsei aga ei uskunud mind ja kutsus teise konstaabli, kes kinnitas, et mul ei olnud vahtralehti. Läksin endast suhteliselt välja, sest mina ju teadsin, et ma ei ole vahtralehti isegi maha võtnud, need on mul pea koguaeg peal. Mu ema istus kõrval ning kinnitas, et mul olid vahtralehed ka enne pea. Hakkasin siis politseiga vaidlema ning ta lasi mu minema, kuid siiski jäi mind häirima, et ta mind alusetult süüdistas. Loodan, et edaspidi seda ei juhtu, muidu pean igakord pilte tegema, enne kui sõitma lähen :)

No comments:

Post a Comment