Tuesday, January 5, 2010

Aastavahetus


Kui tavaliselt on mul mingidki plaanid aastavahetuseks, siis see aasta puudusid need absoluutselt. Siiski pean tunnistama, et see kujunes paremaks kui oleks oodatagi osanud- nägin sugulasi, sõpru ja sain olla koos inimesega, keda ma siin ilmas kõige rohkem jumaldan :) Alustasime sõitu Ahulast Rakverre, kus vaatasime ka ilutulestikku, kuid jõudsime ka Paidesse, kus koju liikusime alles kella kuueks hommikul. Nagu oodata, oli seal palju häid sõpru ja tuttavaid, keda kallistada ning kellele paremat uut soovida. Kahjuks ei olnud kohal kõiki, kes mulle olulised, kuid paljud siiski.
Aastavahetus oli mul kaine, kuna ei tahtnud korrata eelmist aastavahetust, kus ma ei mäletanud kohati midagi. Just, tahtsin see aasta olla parem, tahtsin jätta meelde selle mõnusa ning õnneliku aasta tuleku. Loodan, et see aasta tuleb parem kui eelmine, kuid ma ei kurda ka eelmise aasta üle. On päevi, kus olen kurb, kuid neid päevi, mil on põhjust olla õnnelik, on rohkem, paljuupaljuuu rohkem. Iga päev on uus ja huvitav ning ma ootan, et neid päevi kogeda.
Oma kallitele inimestele soovin imelist uut aastat ning loodan et see tuleb huvitav, täis seiklusi ning õnne :)

No comments:

Post a Comment