Wednesday, January 12, 2011

Tõusud ja mõõnad :)


Suhetes on lood praegu nii, et vennad hoiavad mind ja Siimu hoiab mind ja kõik lähedased inimesed ka. Vahepeal tunnen ka, et mulle tehakse ülekohut. Tean, et ei ole just kõige lihtsama iseloomuga tüdruk, kuid iseloom on see, mille sa endaga sündides kaasa saad. Mina olengi selline- tujukas, rõõmsameelne ja sõbralik. Aga see olen ju mina ja inimesed peaksid sellega arvestama. Ma proovin mõnikord käituda sellena, kes ma ei ole, kuid see ei too kaasa midagi head. Ma leian, et hoolimata oma iseloomust olen ma hea sõber, tütar, tüdruksõber, sest tihti juhtub see, et pean olulisemaks teiste muresid, mitte enda omasid. Nii ma siis kogun asju enda sisse, et teistele mitte haiget teha, kuid nii teen halba endale. On palju asju, millest keegi ei tea ja ma ei räägi ka, kuigi võib- olla peaksin, aga on asju, millest ei saa rääkida või millest on keeruline rääkida.

No comments:

Post a Comment