Saturday, January 15, 2011

15.01.2011


Tänasest hakkasin jälgima Annika Summeli toitumiskava, kuna mõte on end käsile võtta. Võitsin natuke aega tagasi personaaltreeningu Spartas ning trenniks vajalikke aineid- valgu ja rasvapõletaja. Toitumiskava järgimine saab raske olema, sest šokolaad on mulle nüüdseks keelatud. Pean leppima kodujuustu, muna, puuviljade, aedviljade ja lihaga. Aga ma vähemalt üritan. Algus on vähemalt tehtud. Minu treening Spartas oli keskendunud tuharale, millest tehti ka näidisvideo, millest teised saaksid ideid. Sain ka ise targemaks, kuidas harjutusi õigesti sooritada ja kõvasti motivatsiooni, et end rohkem liigutada. Täna käisime näiteks Valgehobusemäel viite kilomeetrit suusatamas. Tõusud olid küll natuke rasked ja võtsid võhmale, kuid lõpetades oli väga hea tunne, et sai natukegi päevast värske õhu käes veeta. Ka homme on plaanis midagi füüsilist teha, vähemalt mõte on selline, iseasi kui hästi see õnnestub ;D Katsun natuke lõõgastuda, enne kui esmaspäeval teisipäevaseks sotsiaaltöö erivajadustega inimestega eksamiks hakkan tuupima. See on ka ühtlasi mu viimane eksam enne selle aasta esimese semestri lõpetamist, siis on jäänud veel üks kaitsmine ja seangi sammud selle õppeaasta viimasesse semestrisse, peale mida on mul jäänud veel üks aasta lõpetamiseni. Niipalju siis mu praegustest plaanidest ja tegemistest, kirjutan varsti jälle :)

No comments:

Post a Comment