Thursday, April 15, 2010

Smilers :)


Laupäeval oli Smilersi simman, kuhu ma väga minna tahtsid, kuid kahtlesin, kas seda teha. Veel viimasel hetkel ei olnud ma kindel, kuid otsustasin Güntherilt küsida, kellega ta läheb. Ta vastas, et Olariga ning et neil on üks vaba koht. Ma ei teadnud kas helistada talle või mitte, kuid enne kui ma jõudsin telefoni haarata, helistas juba Olar ja küsis kas ma tulen. Mõtlesin, et mis ikka. Sättisin end 10 minutiga valmis, istusin autosse ning läksingi. Ma ei kahetse, nägin seal palju tuttavaid, keda polnud kaua aega näinud. Samas sain kuulata ka head muusikat, tantsida ja niisama hästi aega veeta.
Õhtu oli tore, isegi väga tore. Kahjuks pidin enne lõppu ära minema, sest Olar ja Maie tahtsid koju minna. Kaarel ja Günther, kes meiega tulid, jäid aga veel sinna. Kella kahe ajal olingi kodus, heitsin voodisse ning jäin mõtlema möödunud õhtule :)

No comments:

Post a Comment