Thursday, April 15, 2010

Praktika


Sellest nädalast algas mul praktika, mida ma viin läbi ühes erivajadustega laste koolis. See on väga hubane ning mõnus kool. Kõik lapsed on seal väga omapärased ning rõõmsad. Olen väga rahul oma valikuga. Iga päev ümbritsevad mind väiksed lapsed, kes mulle aina rohkem hinge lähevad. Nad on nii otsekohesed ja siirad, et nendega ei saagi muudmoodi, kui peab neid armastama. Ma ei ütle, et seal kerge on, kuid ma ei kurda. Iga päev nendega on erinev, täis ootamatusi ja üllatusi. Ma lausa ootan, et nendega uuesti kohtuda. Samuti on kolleegid väga abivalmid ja sõbralikud. Eriti mõjutab mind minu lähijuhendaja, kes on nii rõõmus ja positiivne, et tema tunnis tõsine olla on suhteliselt võimatu. Peale praktikat olen ma tavaliselt väsinud, kuid kuna ma viibin praktika ajal oma tädi juures ning tal on väike tütar Mia, siis on mul ka temaga tegemist. Tema ei lase mul magama heita, vaid hoiab mind oma naeruga üleval. Ta on nii armas ja rahulik laps, kes rõõmustab meid kõiki oma kilgetega.
Nii ma siis veedan praegu oma aega lastega- nii praktikal kui ka vabal ajal. Ja ma olen väga õnnelik :)

No comments:

Post a Comment