Wednesday, December 21, 2011

Mia- Marie :)


Ma olen alati lapsi armastanud, aga see laps on eriline. Mõnikord teda vaadates näen ma ennast. Ta on nii rõõmus ja aktiivne, kuid samas ka tujukas. Tädi Õie on vahest öelnud, et Mia ongi natukene minusse. Mulle meeldib see lause. Ma armastan seda pisikest tüdrukut nagu ta oleks minu enda oma. Mardo ja Mia on mulle justkui õde ja vend, sest väiksena olin ma kõik vaheajad tädi juures.
Mõnikord kui tunnen, et ei jaksa enam või olen kurb, siis tean, et Miat nähes tundub kõik jälle parem. Ta on väike päikesekiir, kes toob mu ellu seda rõõmu, millest ma vahest nii puudust tunnen. Seda väikest tüdrukut vaadates ei saa jääda ükskõiksest, sest ta pakatab positiivsest energiast. Ma muretsen tema pärast, ma igatsen teda ja armastan kogu südamest. Tahan, et see pisike tüdruk teaks, et ükskõik kui kaugel olen mina, olen ma tal ikka ja alati olemas. Tahan, et ta suuremaks kasvadeks teaks, et tal on olemas keegi, kes mitte kunagi ei vea teda alt.

No comments:

Post a Comment