Tuesday, February 4, 2014

dreams come true?! NOT.

Näen unes, et sa oled minuga. Näen unes, kuidas me räägime ja sa kuulad ja annad nõu. Näen unes, et sa oled mu kõrval ja toeks. Ja kui silmad avan, siis sind ei ole. Siiamaani on raske aru saada, et pean ülejäänud elu ilma sinuta olema. Sa olid mulle kõik. Alati olid number üks. Alati jääd selleks. Tahaksin sulle kaissu pugeda ja öelda sulle, kui väga ma sind armastan. Ma nii loodan, et sa teadsid seda. Ma olen tõesti kurb. Väga kurb. Kõik need koos veedetud ajad, ma oleks pidanud veel rohkem näitama, mida su vastu tunnen. Vahepeal tunnen, et saan juba vaikselt jalad alla, aga siis mõtlen, et milline oleks olnud Daili elu ja milline oleks elu, kui te mõlemad oleksite siin. Ma ei oska teist lahti lasta. Lihtsalt ei oska. Tahan, et te oleksite siin :'(

No comments:

Post a Comment